GLA UNTUK LELAKI & WANITA


Saya nak share sikit tentang GLA COMPLEX...sementara masih lagi dalam bulan promosi ni ... sebenarnya gla ni bukan untuk wanita saja tau...man also can consume GLA for  their health....chewah2 speaking plak...takpela broken pon janji ade bunyi kan...yang penting usaha....

Ok berbalik pada keistimewaan GLA COMPLEX ni...bagi yang dah biasa dengan penggunaan vitamin mesti dah kenal EPO tu apa kan...haaaa GLA ni EPO la...yg lebih semulajadi & selamat...sebab seperti yang kita tau VITAMIN SHAKLEE ni kan VITAMIN SEMULAJADI yang bersih,selamat & yg penting halal..






Keistimewaan Shaklee GLA Complex berbanding Evening Primrose Oil (EPO) jenama lain?


Evening Primrose Oil diambil daripada bunga evening primrose (EP) . Benih bunga liar EP mengandungi sehingga 25% asid lemak penting termasuk Linoleic Acid (LA) dan Gamma- Linoleic Acid (GLA) . Asid lemak mempunyai banyak fungsi dan sangat penting kepada tubuh kita terutamanya wanita. EPO supplement perlu mempunyai sekurang-kurangnya 8% GLA complex.
*Peringatan : EPO TIDAK BOLEH diambil semasa kedatangan haid.



Manakala Shaklee GLA diekstrak daripada minyak borage yang mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dalam bentuk yang dengan mudah diserap. Ia dinamakan GLA Complex sempena nama G amma- Linolenic- A cid. Selain borage oil di dalamnya terdapat campuran vitamin E dan minyak benih bunga matahari. Dan GLA Complex BOLEH diambil semasa kedatangan haid.



Berminat? Hubungi:
PM: http://www.facebook.com/messages/PutriZulizanShaklee
Blog: http://mummyzulizan.blogspot.com/
Email: putrizulizan@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 01131516529 / 0123600564
COD Area: Puchong, Shah Alam, Klang,Kuala Selangor & Tanjung Karang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CONNECT whit ME!

Name

Email *

Message *

I AM IN LOVE!!!!

I AM IN LOVE!!!!