SET D SHAKLEE (SKINCARE)

Set penjagaan kulit wajah khas buat mereka yang mengalami masalah kulit. Ia juga adalah set antioksidan bagi mencegah kanser serta kesihatan tubuh badan secara umumnya.




Set D terdiri dari B Complex, Vita C dan Vita E.

B Complex

Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga.
Mencegah kelesuan dan kemurungan.
Membantu kelancaran urat saraf.
Mengelakkan stress.
Mengelakkan sembelit.



Vita C


- Menghilangkan parut jerawat 
- Melicinkan kulit 
- Mengecutkan jerawat 
- Mencerahkan kulit 
- Kulit nampak glowing 
- Mengatasi masalah kulit kering 
- Melembapkan kulit 
- Menegangkan kulit 


Vitamin E 


terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Protien

sangat penting dalam penghasilan sel baru. Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat). Tompokan hitam pada kulit akibat jerawat sangat sukar dihilangkan kerana kita tidak mendapat cukup protien yang membantu dalam penghasilan sel baru. Untuk dapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protien yang baik.



Air

sangat penting dalam pengaliran darah , penyerapan semua nutrien dari sumber makanan untuk diserap oleh tubuh. kekurangan air boleh menyebabkan jerawat mudah terhasil. kekurangan air boleh menyebabkan kita mempunyai kulit yang kering seterusnya mempunyai kulit yang bermasalah



Selain itu, ada yang nak flawless skin, boleh tambah collagen, dan ada yang masalah jerawat sebab hormon tak stabil, boleh ambil GLA


Berminat? Hubungi:
 Email: putrizulizan@gmail.com
 Call/SMS/WhatsApp: 01131516529 / 0123600564

 COD Area: Puchong, Shah Alam, Klang,Kuala Selangor & Tanjung Karang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CONNECT whit ME!

Name

Email *

Message *

I AM IN LOVE!!!!

I AM IN LOVE!!!!