GARLIC SHAKLEE - ANTIBIOTIK SEMULAJADI SHAKLEE


Hye semuaa....alkisahnya nak cerita ni pasal GARLIC SHAKLEE, lebih senang kira nak cerita pasal BAWANG PUTIH la ni. Mesti ramai yang nak tau apa la istimewa sangat GARLIC ni kan. Mau tak istimewa uuoollsssssss,banyak tau kebaikan GARLIC ni, even if uuoollsssss mana yang dah tau tu kan org cina kan suka BAWANG PUTIH ni kan...



ASAL BAU GARLIC??



Apa-apa pon ni nak habaq mai asal bau dia...alaaa bau garlic, kalau dah kena se das memangla seharian bau dia kan...ghau-ghau bau dia...ni dia mula cerita, GARLIC aka BAWANG PUTIH ni mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser. Haaaaa kalau uuoolssssssssss nak tau ini la asal bau GARLIC 




Apa yang istimewanya dengan supplemen Bawang Putih @ Garlic Shaklee ialah ianya dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas racun perosak dan ditanam secara organik di California, di waktu musim panas.

Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untukmemastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet yang dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif). Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau bawang putih. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba; Rosemary dan Spearmint. Ia mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif bawang putih dan keberkesannya di dalam tubuh kita.







Keistimewaan, manfaat & kebaikan GARLIC SHAKLEE::




Mengandungi Spearmint ~ Mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung

Antibiotik yang Selamat dan Semulajadi ~ bawang putih merupakan antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Menghalang Alergi ~ Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema, hepatitis.

Mempertingkatkan Sistem Penghadaman ~ Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Bawang putih juga mampu menentang bakteria H. pylori dan menghalang ulser gastrik.

Memoderatkan Tekanan Darah Tinggi ~ Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet Garlic Shaklee akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

Detoksifikasi ~ Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

Menurunkan Kolesterol ~ Garlic mampu menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakti kolonari.

Mencegah Kanser ~ Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser - Nitrosamine.

Menstabilkan Glukos ~ Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita. Mengawal gula dalam darah





*setiap tablet membekalkan 500mg ekstrak bawang putih tulen yang menyamai dengan seulas bawang putih segar*



Mampu ke uuooollssss nak makan bawang putih mentah setiap hari?

Campur dengan herba rosemary & spearmint untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh uuoolllsssss? 

haaaa Jika tidak.. apakata uuuooollsssssss cuba GARLIC SHAKLEE.. lebih mudah bukan??



UTK SEBARANG PERTANYAAN, KEMUSYKILAN ATAU NAK DAPATKAN GARLIC SHAKLEE NI JOM DIRECT TO ME OK....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CONNECT whit ME!

Name

Email *

Message *

I AM IN LOVE!!!!

I AM IN LOVE!!!!